Oferta dla wspólnot mieszkaniowych

Zajmuję się zarządzaniem nieruchomościami powierzonymi oraz doradztwem w tym zakresie.
Moim klientom zapewniam pełną obsługę administracyjną z wykorzystaniem technik zarządczych i profesjonalnego oprogramowania wspomagającego zarządzanie nieruchomościami w zakresie księgowości, rejestracji i rozliczenia opłat, prowadzenia dokumentacji i archiwizacji danych. Zapewniam również windykację i obsługę prawną.
Moim atutem jest doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności w zarządzaniu nieruchomościami. Posiadam ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Jestem do dyspozycji Wspólnoty osobiście, telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej.
Stawki za świadczone przeze mnie usługi są określane w trakcie negocjacji i uzgodnień z właścicielami lokali po uwzględnieniu oczekiwań Wspólnoty co do zakresu tych usług.
W ramach współpracy proponuję przejęcie następujących czynności:
1. Obsługę organizacyjną Wspólnot Mieszkaniowych:

  • rejestrację Wspólnoty Mieszkaniowej w Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Statystycznym ( NIP, REGON);
  • założenie rachunku bankowego dla Wspólnoty;
  • przygotowywanie i obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych;
  • przygotowywanie uchwał właścicieli lokali;
  • współpraca z Zarządem Wspólnoty;
  • prowadzenie ewidencji właścicieli lokali;
  • prowadzenie korespondencji z właścicielami lokali we Wspólnocie;
  • przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie w imieniu Wspólnot umów na dostawy mediów, roboty i usługi związane z utrzymaniem nieruchomości;
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Wspólnoty w tym zawieranie umów ubezpieczenia;
  • protokolarne przejmowanie i przekazywanie nieruchomości wraz z dokumentacją techniczną, administracyjną, księgowo- finansową i prawną;
  • gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji Wspólnoty.

2. Reprezentowanie i obsługa prawna Wspólnot Mieszkaniowych:

  • reprezentowanie Wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej, sądowej oraz organami egzekucyjnymi;
  • reprezentowanie Wspólnoty w stosunkach pomiędzy Właścicielami;
  • opracowywanie aktów normatywnych Wspólnoty ( statutów, regulaminów);
  • udzielaniem Właścicielom porad prawnych w zakresie spraw związanych z zamieszkiwaniem.

3. Obsługa rachunkowo- księgowa Wspólnot Mieszkaniowych:

  • prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • prowadzenie pełnej ewidencji przychodów i kosztów Wspólnoty Mieszkaniowej;
  • opracowywanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty;
  • przygotowywanie rocznych planów finansowo- gospodarczych Wspólnoty;
  • prowadzenie okresowych i rocznych rozliczeń kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej oraz funduszu remontowego;
  • rozliczanie płatności z dostawcami mediów i usługodawcami;
  • przygotowywanie wymiaru opłat i dostarczanie ich właścicielom Wspólnoty;
  • powiadamianie właścicieli o zmianie wysokości opłat;
  • analiza opłat za lokale i wysyłanie wezwań do zapłaty;
  • windykacja należności z tytułu opłat za lokale;
  • czynności związane z obsługą bankową ( księgowanie wpłąt lokatorów oraz dokonywanie przelewów bankowych);
  • załatwianie formalności związanych z uzyskaniem kredytów bankowych, zawieranie w imieniu Wspólnot umów kredytowych;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych dla Urzędu Skarbowego.

4. Obsługa techniczno – administracyjna Wspólnot Mieszkaniowych:

  • utrzymanie w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynków służących do wspólnego użytku oraz otoczenia budynku;
  • nadzór i bieżąca kontrola techniczna nieruchomości;
  • prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
  • zlecanie prac konserwacyjnych, remontowych i usuwania usterek wynikłych w czasie eksploatacji;
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów remontów;
  • ewidencja oraz nadzorowanie legalizacji urządzeń pomiarowych;
  • okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych w budynkach Wspólnoty Mieszkaniowej.

 

 

  • Licencja Zawodowa

    Świadectwo nadania licencji zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami

  • Świadectwo - zarządca

    Świadectwo ukończenia studiów

    ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

  • Świadectwo - rachunkowość

    Świadectwo ukończenia studiów

    RACHUNKOWOŚĆ

  • Polityka Prywatności

    Polityka prywatności NASZ DOM Zarządznaie Nieruchomościami

Copyright by www.naszdomzn.pl Wszystkie prawa zastrzeżone
Zarządzanie Nieruchomościami NASZ DOM Helena Gałuszka

pl. Solidarności 1/3/5 pok.301 (III piętro), 53-661 Wrocław, tel.607 504 886 , 575 998 515